Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Impresszum

Gémer kérdőív kitöltve

2012.07.12. 16:53 | LSDanY | Szólj hozzá!

Címkék: kérdőív rólam A Gémer Kérdőív

Rendkívül sok blogon olvasom ezt a gémer kérdőívet. Úgy döntöttem, én is kitöltöm. Aztán pár év múlva még egyszer és meglátjuk mi változott... Íme!

Mikor játszottál először? -> Húh, hát úgy 2004 körül, de nem emlékszem tisztán. Lehetett az több vagy kevesebb is akár.

Mi volt az első játék, amivel játszottál -> Alap Windows XP-hez tartozó 3D Pinball-lal léptem be a játékok világába. Az egy eléggé jó unaloműző játék volt. A család sokat szórakozott vele.

Mikor kaptad meg az első saját platformot, és mi volt az? ->  Van egy PC-nk, de az családi... Az első SAJÁT platformomat 2012. februárban kaptam meg. Egy JTAG-elt XBOX 360. Jelenleg is jól szolgál. Imádom a játékait, habár mostanában kicsit keveset foglalkozom vele.

Mi volt az első játék amit kipróbáltál rajta? -> Batman: Arkham City. Megmondom őszintén, az Asylum sokkal jobban tetszett.

Melyik a kedvenc műfajod? -> TPS, FPS, Autós. Ezeken kívül néha-néha előveszek egy kis RPG-t vagy Sportjátékot.

Melyik a kedvenc játékod? -> 2 is van. XIII, annyira elragadó hangulata van ennek a játéknak amit az egyedi grafika kölcsönöz. Rajzos az egész. Mintha egy képregényt olvasnék és nem is játszanék. Valamint van egy elég jó sztorija is. Csak ajánlani tudom. 2. Batman: Arkham Asylum: Nem hittem volna, hogy normális Batman játék is létezik. Ám kipróbáltam ezt és már az első 10 perc után leesett az állam. Fantasztikus grafika, Eszméletlen játékmenet, Mesteri történet. Ez a játék egy mestermunka.

Melyik műfaj áll tőled a legtávolabb? -> Stratégia. Az egyetlen stratégia játék, amivel egy kicsit több ideig (2-3 óra) eltudtam lenni az az Age of Empires 3 volt. Bár-bár néha-néha azért egy kettő újabb címet kipróbálok, de általában 10 perc után megunom és letörlöm az egészet. Semmi hiányérzet nem marad utána :)

Mi volt a legnagyobb csalódás? -> NFS: The Run. A Forza Motorsport 4-nek a fantasztikus irányítása, játékmenete után ez a játék olyan volt mintha egy papírmasé autó száguldozna a szélben. Irányíthatatlan, ráadásul akkora baromságai vannak, hogy azokat már nem tudtam tolerálni. Pedig, de vártam...

Melyik volt a legkellemesebb csalódás? ->  XIII, eleinte azt hittem borzasztó lesz. Batman: Arkham Asylum, rossz Batman játékra számítottam...

Melyik volt a leghosszabb játék amivel eddig játszottál? -> Mass Effect -> 20-25 óra volt. Nagyon tetszett, bár nem mondom azt hogy a kedvenc játékom. Az a rész amit kifejezetten utáltam, az a Mako-s baromság volt. Annyira unalmas, hogy azt elmondani nem tudom.

Mit vittél végig a leggyorsabban? -> Portal - Olyan rövid volt.... 2 óra volt 1. játékra.

Melyik volt az eddigi legnehezebb játék amivel játszottál? -> Dark Souls -> A karom leszakadt, a fejem megfájdult mire legyőztem 2 alap szörnyet... Ez azért túlzás egy mai játéknál sztem.

Melyik volt a legkönnyebb? -> Portal - A rövidsége mellett miatt piszok könnyű is volt.

Melyik játékot adtad fel a leghamarabb, pedig tetszett? -> TES: Skyrim (de csak elsőre),

Régi vagy új? -> Új, 2000-nél régebbit semmiképp

Európa, USA, vagy Ázsia? -> Európa, USA. Ázsia csak nagyon ritkán.

Single vagy multiplayer inkább? -> Inkább Single, de Multizni is szoktam (CS:S)

LAN vagy Online? -> 50-50

Szoktál-e Online játszani, ha igen akkor miért, ha nem akkor miért? -> Igen, mert jó érzés igazi emberek ellen játszani, nem számítógép által irányítottak ellen...

Mi a véleményed az MMO-król? -> Nem túlzottan kedvelem őket, de néha-néha előveszek egyet-kettőt.

Eredeti vagy másolt? -> Eredeti: 10%, Másolt: 20%, Letöltött: 70%

Hány darab eredeti játékod van? -> 5, régebben sokkal több volt 10-20.

Szerinted káros a Warez? -> Á-á. Én szinte minden játékot letöltök, mert nincs pénzem venni (rohadt drága)

Szoktál venni magazinokat? -> Nagyon ritkán. 4-5 magazint vettem össz-vissz.

Szoktál használni kézikönyveket, végigjátszásokat? -> Nagyon ritkán.

Szoktál cheateket, trainereket használni? -> Nagyon ritkán.

Szoktál használni patcheket? -> Nagyon ritkán.

Szoktál modokat, skineket, vagy egyéb addonokat használni? -> Nagyon ritkán.

Mi a véleményed a Steam és a hasonló rendszerekről? -> Jók, a Steam-et használom.

Mi a véleményed az újfajta mozgásérzékelős eszközökről (Kinect, Move, Wii)? -> Tetszik, jó ötletnek tartom. Sajnos, még nem sikerült kipróbálnom valamelyiket is.

Mi a véleményed a DLC-kről? -> Akkor jó, ha nem változtatják meg gyökeresen az alap játékmenetet (nem plusz küldi... azok jók). Max. egy-két fegyver, de nem egy Super Rocket Launcher (remélem értitek...)

Szereted a HD feldolgozásokat? -> Még nem játszottam ilyen játékkal...

Szereted a remakeket? -> Nem játszottam még Remake-kel.

Mi a véleményed a feldolgozásokról? -> A filmről feldolgozás általában egy hatalmas ganajkupac, de vannak jó játékok ezek között is.

Mi a véleményed a hazai és a külföldi videó teszterekről? -> Szeretem őket nézni nagyon. Inkább magyar, mint külföldi.

Szoktál használni gamer szlenget? -> Nem, omg wtf... Persze.

Látogatsz e fórumokat, és ha igen, miket? -> XBOX360.iso

Szoktál e gamer rendezvényekre járni? -> Nem.

Beöltöztél-e már, vagy beöltöznél e valamelyik kedvenc karakterednek? -> Nem. Nem.

Szeretnél egyszer videojáték fejlesztőként dolgozni? -> Igen.

Mi a véleményed az archivementekről, trófeákról? -> Jó kis játékidő növelő eszközök. Én általában meg akarom szerezni a legtöbbet.

Általában milyen nehézségi fokot szoktál választani? -> Normal.

Ha választhatnál egy játék normál és különleges kiadása között, melyiket vennéd le a polcról? ->
Ha ingyen, akkor különleges. Ha pénzért, akkor egyik sem, max. Normál.

Általában hányszor szoktál végigvinni egy játékot? -> Egyszer.

Mekkora fontossággal bír számodra egy játék grafikája? -> Nem létfontosságú pont, de azért túl csúnyácska, régi játékokkal nem szeretek játszani.

Ha tehetnéd, melyik játéknak készítenél egy remaket? -> NFS: The Run

Van-e olyan stílus amelyet annak idején kedveltél, de ma már nem? -> Stratégia.

Melyik a kedvenc platformod? -> Egyformán szeretem a PC-t, az XBOX360-at és az Android-ot.

Melyik játék OST-je volt számodra a leginkább maradandó? -> Na, ez tuti hogy a Mass Effect és az Oblivion.

Ki a kedvenc főszereplőd? -> Commander Shepard

Volt már olyan játék, amelyik az elején kellemes csalódásnak tűnt, de a végén rájöttél hogy mégsem olyan jó? -> NFS: The Run

Szoktál használt játékokat venni? -> Nem.

Na, ennyi lett volna. Köszönöm annak, aki elolvasta.

Az erő legyen veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://techzoneblog.blog.hu/api/trackback/id/tr324648766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása