Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Impresszum

RAGE TIME!

2012.07.19. 19:07 | LSDanY | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Ez egy olyan poszt, amiben akkora RAGE lesz, hogy beteríti Ázsiát.
Counter-Strike: Source közben történt. Voltam egy eléggé jó Deagle fun szerveren (pARADICE fun). Ahol egy 20 perc után belépett a Counter-Strike-ok sátánja: A HACKER. Így van. Mindenki ki akarta bannolni. Egy probléma volt, azon a szerveren nem volt se voteban, se votekick. Egy Admin volt örökös Spectator. Elmentem arról a szerverről, de volt egy ötletem hogyan tüntethetem el onnan azt a hacker-t. Visszamentem. Mindig abban a csapatban voltam amiben ő. Le TeamKill-eztem minden körben. Erre az egyik (nagyokos) játékos azt mondta, hogy nem hacker.

Ki akart bannoltatni. Írt az Adminnak. Mondom: DE HACKER. Erre az Admin figyelmeztetést küldött nekem, hogy még egy ilyen és bann. Írom, hogy: Könyörgöm, Hacker volt az az ember és hogy figyeljen már oda. Disconnecteltem, mert találtam egy másik jó szervert. Visszamegyek. "You Have Been Banned from this server"... Ba**ák meg.

Kösz, hogy elolvastátok. A kontroller legyen veletek,

A bejegyzés trackback címe:

https://techzoneblog.blog.hu/api/trackback/id/tr104666804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása