Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Impresszum

Tech Zone: The Beginning

2012.07.09. 19:34 | LSDanY | Szólj hozzá!

Üdv!

      LimiTleSsDany vagyok. Ez az én "kis" blogom. Hogyha megtetszik kövessétek figyelemmel. Elsőként, hogy megismertessem veletek a blogom pár témát fogok most felsorolni, amivel az oldal fog foglalkozni. Android, Xbox 360,Sorozatok.... Szinte minden amit szeretek csinálni, amit csinálok és persze amiket szeretek... Régebben volt egy pár eléggé elhanyagolt blogom (blogspot.com) Voltak egy bejegyzéses blogok, de sajnos olyanok is amikre még csak egy szót sem írtam. Foglalkoztam ezen kívül videószerkesztéssel, videó efektekkel, játékbemutatóval egy ideig. Ezek mind semmik. Ez a blog remélhetőleg elég hosszú életű lesz. Amihez kedvem van azt bele pötyögöm. Először is, akkor egy kis Így jött a blog (How I started my blog) lesz.

      2 évvel ezelőtt gondoltam FreddyD és a többi videós munkássága miatt, hogy én is belekezdek egy ilyen projektbe. Ugyan ezt az ötletet eldobtam játék és ihlet hiányában. Azonban egyik hónapban sikerült beszereznem egy amolyan Orange Box töltelékjátékot a Portal-t. Végigvittem. Rájöttem, ez lesz az a játék amit be akarok mutatni. Nem is túl hosszú, nem is túl komplex. Tehát, nekiálltam felvenni, az első pályától vágás nélkül. Mivel a YouTube.com-nak a maximális videóhossza kezdő tagként 15 perc, így 14 perc után vége. Betettem a nyers videófájlt Sony Vegas 9.0 Pro-ba és elkezdtem csinálni valamit. Egy dolgot csináltam. Egy túlszínezett, túlvariált Mong00s3 nevet (a kedvenc játékomból XIII). Majd úgy, ahogy volt feltöltöttem a YouTube-ra. E-mail repül a rosszpcjuniorok@gmail.com e-mail címre, hogy kész az első vidim. Rakják ki!
 Nos, igen. Kirakták. Sok komment érkezett 10-11 ha jól emlékszem. Senki nem mondta azt, hogy szar, mindenki emberi módon kifejtette a véleményét. Utólag visszanézve, hogy értékelem eme videót? Túlerőltetett, Összedobott valami. Akit érdekel ez a videó annak beágyazom.

         A második fejezetem elején elhatároztam, hogy nem ilyen rossz lesz az első videóm. Így a fenti videót amolyan 0.videónak tudtam be és elkészítettem a REMAKE változatot. Portal.exe beindít. Fraps bekapcs. 10-20 mp-es részletek felvétele különböző helyekről. Nyersanyagok behelyezése SV9.0Pro-ba. Hanganyag felvétele hangrögzítővel. (szöveg leírva jegyzettömbbe). Feltöltés YouTube-ra. E-mail a RPCJ-nek. Nos, ez a videó már szerintem is egész jó lett, jó értékeléseket is kapott, de ez után ihlet hiányában teljesen megszűnt a Mong00s3 játékbemutatói.

          Ezek után csináltam egy vadiúj, egész jó intrót

Majd végül egy extremegamer update került fel a YouTube csatornámra lezárás képpen. Azok közül amit ebben mondok nagyjából semmi nem valósult meg.

    Mivel Játékbemutatók terén nagyjából csődöt mondtam, ezért kezdtem el weblapo(ka)t csinálni. Eleinte csak pár blogot a blogspot.com-on. Ezek közül kettőt írnék most ide, aminek talán még értelme is volt.

     Később egy Quake 3 klán weboldalát én szerkesztettem egy hónapig.  Csak ilyen királynak tűnő gimp-es cuccokkal, amire később rájöttem, hogy rendkívül rossz.

     Na, ezek után csináltam pár szóra sem érdemes weblapot, blogot. Jött egy új lapunk.hu-s oldal nemrég. Digital Future. Linkelek mindenféle cuccokat. 2 napig frissítettem. Törölve van. Eközben haverokkal felvettünk jó pár Xbox 360 Forza Motorsport 4 gameplay-t kamerával. Amik (mivel a haverjaim kiszálltak) nem kerültek vágásra. Törölve.

    Rájöttem valamire. Miért csinálnék egy folyamatosan frissítendő weblapot,blogot. Csinálhatok olyat is ami mindennel kapcsolatos, ami érdekel. Amit frissíteni fogok, mivel mindig találok valamit ami szóra érdemes. Nem lesz konkrét frissítési idő, hogy na most minden héten pénteken kaptok bejegyzést. Nem! Amikor kedvem van írok. Ha két hétig nem írok. Nem írok. Akinek meg tetszik a blog az úgyis figyelemmel fogja követni.

Kösz, hogy elolvastad a történetem:

LimiTleSsDany

A bejegyzés trackback címe:

https://techzoneblog.blog.hu/api/trackback/id/tr364638530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása